Brudtärna i juni!

Jag har fått den stora äran att vara brudtärna på min moster Rominas bröllop i juni. Jag har även fått uppgiften att ge henne lite tips om dekorationen vilket jag tror att alla förstår... ATT JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!

Färgtemat är ännu inte bestämt men hon vill ha pastellfärger och personligen tycker ju jag att lavendel är fint.
Jag tror på enkel dekoration men där färgtemat återkommer... Här är lite inspirationsbilder.. Lite för mycket dekoration dock.. men fina bilder!

image27


Jag och Romina ska även välja min brudtärneklänning ihop också. Jag tycker det vore kul om min klänning matchar med övrig dekoration... här är en klänning jag verkligen fastnat för som finns på Tindra av Sverige.. Drop-dead Gorgeous!


image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0