Sjukt bra kärleksfilm!

Vill ni se en riktigt romantisk film så måste ni bara se Dagboken.. eller The notebook som är den engelska titeln på filmen.
Har ni inte sett den så måste ni se den.. om ni är romantiker så att säga.

Jag är så glad att min älskling gillar romantiska filmer.. ÄLSKAR MIN BULLE! Nu blev jag så jävla romantisk bara för att jag tänker på filmen =) SE DEN!!!!

image110

Filmen handlar om en sommarromans mellan Allie (Rachel McAdams) och Noah (Ryan Gosling). Men när sommaren tar slut skiljs de åt, Allie väljer att börja på en skola i New York och Noa stannar kvar i Seabrook. Efter några år korsas deras vägar igen, men till Noas besvikelse har Allie förlovat sig och planerar ett bröllop. Skall de våga se vad som hade hänt om Allie inte hade åkt hem?

text från wikipedia.org
bild från lovefilm.com

Kommentarer
Postat av: Hells Kitchen

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2010-01-11 @ 11:43:39
URL: http://hells-kitchen.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0