Snart!!

Om det blir som planerat så flyttar vi in i huset på lördag! Vi kommer att få nycklarna på fredagkväll och även skriva papprena på fredag..

Och jag har aldrig varit så motiverad att städa som nu! Jag ser verkligen fram emot att torka av skåpen och andra förvaringsutrymmen ikväll, även om jag kommer hem från jobbet klockan 19 och måste gå och lägga mig 22. Ikväll ska jag även packa ner nästan alla mina kläder och börja packa ner lite köksgeråd.

om jag hinner ska jag även rensa avlopp och städa ugnen och under kylskåpen.. men jag tror jag är lite väl optimistisk nu =)

Karlsson är lite ivrig.. han tyckte att vi ska sova på golvet i huset mellan fredagen och lördagen eftersom vi inte kan flytta möbler förrän lördan. Det blev ett bestämt NEJ från min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0