Vi är blattar allihopa! =)

Något som min sambo skrattar galet mycket åt är när min mamma pratar svenska.. det blir mycket grammatiska fel och uttalsfel där.. Min mamma blir dock aldrig ledsen, eftersom hon gillar att bjuda på sig själv och skrattar med och låtsas bli arg på Stefan.

Citat:

Mamma och Stefan håller på och småtjabbar lite och mamma får rätt i diskussionsfrågan och säger plötsligt:
- JUSTET! Sug på den, GODIS!
Alla blir tysta och fattar ingenting, tills jag säger:
- Mamma.... det heter "sug på DEN karamellen".. Och du sa det i fel sammanhang.
Alla brister ut i skratt

Jag har en ful vana att kasta saker (som tepåsar och tuggummin) från köksbordet till diskhon. Jag skulle kasta en tepåse denna gång men missade totalt och träffade micron.
Mamma: Fan, Claudia! Ditt äckel!
Jag: Fan, nästan!!
Mamma: Ja men Claudia, Nästan Skjuter Ingen Räv!
Alla brister ut i skratt...
Jag: Mamma, det heter: "nära skjuter ingen hare"

Kommentarer
Postat av: BULLE!:D:D:D:D

SKRIIIIV mer om min mamma :D:D skrattade sönder mig bokstavligen!:dHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAH

2007-09-06 @ 19:11:41
URL: http://hembakadbulle.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0