Promenad innan jobbet

Igår fick jag nog... kom hem efter jobbet och bara ORKADE inte gå ut! Var så hungrig så jag stack till mor min och åt.. och då hann klockan bli 19:30 så då var det ingen mening eftersom magen inte hann smälta maten. Så jag bestämde mig för att gå på morgonen istället.. så jag gick upp imorse, slängde på mig träningskläder, packade nya kläder i ryggsäcken, packade ner frukost och gick ner till stationen i rask takt!

Det tog mig 35 minuter, gick in på pressbyrån och köpte banan och drickyogourt och åt på tåget.
Frukosten (grovt bröd) äter jag till "jobbfrukosten" så slipper jag bli frestad av frallorna man alltid får på IKEA till frukost.

Det är så skönt! Blev riktigt pigg och så kan jag bara komma hem och bara slappna av ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0