Träningen

Börjar skriva här istället... orkar bara skriva på ett ställe =)

Jag är så arg på mig själv! Jag som skulle gå ner i vikt har snarare gått upp i vikt istället! har gått upp 1 kg!!
Jag rör ju mig inte ett dugg på jobbet.. bara sitter och svarar i telefon, käkar en massa godis som står där och väntar.. dricker en massa varm choklad från automaten och kommer hem sent och orkar ingenting! orkar inte laga mat till dagen efter så jag köper bara pajer och snabbrätter på Willys...

Men idag var jag ute och gick! cykade hem från stationen i motvind, gick ut på rask promenad direkt när jag kom hem. gick i 40 minuter sen gick jag till morsan och gjorde ben och magövningar i 10 minuter.. sen åt vi skaldjurssallad med ris som hon gjorde. NYTTIGT OCH GOTT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra där tjejen!!

2008-09-04 @ 14:15:45
URL: http://nancy.blogg.se/
Postat av: Nilsrebecka

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-03-27 @ 14:45:57
URL: http://nilsrebecka.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0