Äntligen färdig!

Så!
Nu är jag färdig Inredare och Butikskommunikatör! Det känns härligt, så obeskrivligt! Jag har haft ett par hektiska veckor och har ett par hektiska veckor framför mig. Känns som att jag inte hunnit varva ner något alls! Jag har fått jobb på IKEAs växel i Älmhult över sommaren. Det känns bra. Att få in en fot i företaget ser jag som en möjlighet till att få en anställning som passar mig bättre, som möbelinredare, inredare på katalogen eller butiksinredare.

Här är mitt utställningsmaterial, mitt examensarbete som jag kämpat med i flera veckor!

                                      

Det har blivit en massa utgifter denna månaden, det är fan inte kul alltså, men oundvikligt... känns som juni och december är de värsta månaderna för plånboken.

Vi hade jättemysigt på vår avslutningsfest med klassen på Teleborgs slott. Härlig stämning! Min älskling följde förstås också med! Jeanette och Alex... hoppas vi ses i sommar! ♥


image59





Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att läsa! vad gick du för utbildning? LÅter helt great ;D

2007-10-17 @ 23:51:32
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0