Besök ikväll

Karlssons mamma är här nu och myser med oss vid den öppna spisen! Vi har ätit lite och bara pratat och haft väldigt trevligt! Åhh jag är ganska trött.. Nu är det full rulle och nu börjar "mina" utställningsytor att komma igång. Det ska in produkter och det ska sys och det ska göras en massa saker. Sen ville målaren att jag skulle spackla imorgon om jag hinner. Vi får väl se hur det blir med den saken.

Vi fick en jättefin inflyttningspresent från Karlssons mamma. Ett äkta fårskinn! Jättemysigt och varmt och så himla fint! Sen fick vi fina blommor också, lite höst inspirerade!

Nu ska jag snart gå och duscha och krypa upp på fårskinnet och öppna spisen och fortsätta mysa med Karlsson och hans mami. Imorgon kanske det blir övertid.. Nu är det kallt om mornarna.. mysigt med vantar och mössor och sttooooora halsdukar!

God kväll

image265

image266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0