Nya inköp från IKEA

i onsdags var min sista dag på IKEA då utställningen var. Det var en massa folk och vi hjälpte till att röja ute på lagret. Det var en massa produkter som inte användes.. vissa ska tillbaka och vissa ska till fyndavdelningen. Synd att ingen visste när dessa fyndvaror skulle komma ut på varuhuset. För det är hur mycket som helst och de mesta var i väldigt fint skick! Jag ska försöka ta reda på detta.. jag måste ju dit då!

I och med sista dagen så handlade jag och min arbetskamrat lite på IKEA. Synd att min personalrabatt gick ut fredagen innan bara. Men det kostade ändå inte så mycket. Köpte fatet, sanden, sprayflaskan, pläden och de små dekorationsvaserna. Pläden heter FELICIA (99 kr) och jag kan "varmt" rekommendera denna då den är varm och mysig (och väldigt fin) När jag fryser om nätterna så lägger jag på denna och då blir jag varm direkt. Jag var egentligen ute efter en annan MYCKET FIN pläd som fanns med på utställningen.. men när jag kommer till varuhuset inser jag att denna pläd inte finns ännu eftersom det är en nyhet.. Åhh vad besviken jag blev! vet inte när den kommer heller... jaja.. tji fick jag!

Ska jobba på Åhléns nu över julen. Det ska bli riktigt spännande! synd bara att jag måste jobba julafton och nyårsafton.. bara några timmar i för sig.. jaja.. nu vet ni att "vi" har öppet dessa dagar om ni är ute i allra sista minuten! Alltid bra att veta. Nähe, nu ska jag lägga mig hos Karlsson i soffan och mysa framför TVn.

image289

Kommentarer
Postat av: Cissan

Så fina saker du visar. Gillar fatet med sand och ljus. Vackert
ha en go søndag
kram

2007-11-18 @ 12:26:23
URL: http://www.dsign.blogg.se
Postat av: Malin

Du ser ut att ha hittat många fina saker. Spännande med Åhlens:) Är du dekoratör eller? Ha d bra! Kram!

2007-11-18 @ 17:37:15
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Malin

Vad lyxigt att ha ett sånt jobb...sånt vill jag också jobba med i framtiden. Får man fråga var du utbildade dig? Jepp här är alltid projekt på g:P Har målat klart bakom kaminen nu...så bilder kommer nog imorgon. Kram!

2007-11-21 @ 21:04:58
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0