Det är bara att bita ihop

Det är knappt så jag fattat att det är fredag idag.. Som jag skrev i föregående inlägg så är jag på ett annat ställe nu. Och jag trivs inte alls. Jag brukar ha lätt för att prata med folk och göra det socialt på jobbet.. Detta jobb är INTE socialt. Var och en går runt och plockar för sig själva. Saken är den att det går inte att göra något åt saken eftersom alla plockar på olika ställen. Det är så jobbet är. Men när jag möter Joel i gången medans vi plockar kan vi utbyta några ord och passa på att vara lite sociala. Jag har försökt med de andra tjejerna.. Men det GÅR INTE.. Jag tittar på dem och ler när jag går förbi men får ingen respons. Men DE kan skämta med VARANDRA och det har blivit lite dålig stämning nu... Åhh vad jag vill tillbaka till det gamla nu. Jag längtar så mycket till onsdag att jag inte ens tänkt på att det är en helg emellan. Det är fredag idag.
Det är bara att bita ihop.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ursch vilken jobbig situation, hoppas dagarna går fort! Hoppas du får en trevlig helg trots allt, kram Sandra

2008-04-11 @ 18:50:49
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Kristina

Åh fy va jobbigt, jag vet exakt hur det är. För jag har jobbat på ett ställe, kom som ny och hade inte en enda att prata med. Det är hemskt! Hur länge ska du jobba där? Hoppas att du hittar något annat jobb!
Ha det bra! Kram

2008-04-12 @ 13:00:42
URL: http://xtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0