Favoritmöbeln hittad

Mår mycket bättre idag. Genom att skriva det där inlägget igår och avreagera mig lite tror jag att jag intalade mig själv att jag inte vill känna press på vad andra tycker. Man kan ju alltid lyssna vad andra har att säga, till en viss gräns förstås. Nåja nog om det.

Har precis varit ute och sprungit, duktig flicka! Kändes skönt och har gjort lite övningar här hemma..

Nu har grannen fixat en firma som ska komma och lägga nya stenplattor på hans framsida. Och då passade grannen på att presentera firman för oss eftersom han vet att vi också är sugna på att göra om framsidan. Jag vet precis hur jag vill ha det.. Problemet är bara att jag inte hittar min Sketchup-fil där jag skissat upp hela huset. Det tog mig flera timmar! =( Jag får leta lite till annars får jag börja om igen.

Nu kommer vi till rubrikens betydelse.. Min favoritmöbel hittad! Aaah! såg den i en tidning idag på jobbet (tror det var alltombostad) Blev helt kär. En sådan här vill jag ha i trädgården, altanen, vartsomhelst!! Den heter nirvana daybed från TGI Furniture. Eller varför inte någon av de andra jättefina möblerna? Synd att det kostar som det smakar... 30 000:- kan man ju göra ganska mycket för!

image550

image552

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åååh gud vilken mysig! Den skulle man inte tacka nej till :D

2008-04-20 @ 12:05:48
URL: http://xtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0