Möjliga produkter till sovrum

Jag tycker att sovrummet ska vara personligt. Jag vill ha det avskalat och ljust men det får inte se ut som om man precis flyttat in. Så ser det ut i vårat sovrum nu tycker jag. Som tidigare nämnt vill jag bygga en egen sängram. Den ska vara djup så att man kan ställa saker på den och på så sätt skippa sängborden. Här är lite produkter från IKEA, Europa Möbler och Ellos. Något i den här stilen kanske? Sen vill jag ha upp ett svartvitt fotografi på mig och Karlsson.




image544
Det har gått bra på jobbet. Jag har blivit förflyttad för tillfället och är i Växjö nu. Bara några dagar. Det är skönt att jobba med lättare produkter. Inga tunga lyft och man går och lyssnar på sin Ipod hela dagarna. Det jag saknar är den sociala biten. Saknar faktiskt grabbarna på lagret och det ska bli skönt att komma ut dit igen nästa vecka. Där är det mer liv och mer tjohej. Det är ju sånn jag är =)
Tur att jag har Joel med mig till det nya stället iallafall. Han pratar ju åtminstone med mig! =p

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket fint kollage. :)Fin blandning med svart vitt & grönt. Me lajkar. :) Stegen är så fin & passar perfekt i ett sovrum ju.

Ha det bra! Kram

2008-04-10 @ 22:14:46
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vi har stegen och en liknande gardin. Är stormförtjust i stegen, tycker den till och med är snyggare i verkligheten, så den kan jag rekommendera. Kram Sandra

2008-04-11 @ 09:43:35
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0