Sängaveln från ellos

Tack för alla fina kommentarer angående dörrarna! Har nog aldrig fått så mycket kommentarer faktiskt och blev helt chockad! Så vad gör jag? Jo jag sitter här en fredagkväll och vet inte riktigt vad jag ska göra. Karlsson har åkt till min mormor för att titta på film med min morbror och moster. Jag orkade inte följa med. Vet inte riktigt vad jag är på för humör idag. =) så är det ibland.

Jag har hela tiden tänkt på att jag måste visa bilder på nya sängramen ju. Men det har inte ritkigt blivit av eftersom jag tyckte att de första bilderna jag tog blev lite suddiga och ville ta nya. Och jag skäms att säga det men jag har inte bäddat sängen på hela veckan =/ så jag bestämde mig nu för att lägga ut de första bilderna jag tog.

Vad är det? att inte bädda sängen egentligen? Bäddar man inte den när man går upp på morgonen, blir det aldrig av eftersom det känns meningslöst att bädda när man kommer hem. Då ska man ju snart gå och lägga sig? Är det typiskt av en 22 åring att vräka ur sig en sådan här sak?





Notis: växterna är rekvisita, inte fasen skulle jag ställa en sådan livsfarlig sak på sängramen?
Men så gör ju många inredare, som att ställa krukväster på golvet framför tvbordet? (kolla nya MIO-katalogen sidan 46)

Kommentarer
Postat av: Number nine on Melon Lane

Snyggt! Håller med om sängbäddningen. Känns oftast menlöst att ta itu med det framåt eftermiddagen/kvällen ju!

2008-08-22 @ 22:19:07
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Heléne

Snyggt sovrum! Här är en som nästan aldrig bäddar sängen...

2008-08-22 @ 23:52:28
URL: http://rosadagar.blogg.se/
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad tjusigt det blev! Hehe jag har inte ens ett sängöverkast, vet att den ändå inte skulle användas. Däremot så fixar jag till täcket på morgonen men det är också allt :)

2008-08-23 @ 01:33:01
URL: http://tjohalia.se
Postat av: dahlarna

SUPERSNYGG sängram & SUPERSNYGG bäddning! Vi hade överkast förr, men jag "prioriterade" bort det för att slippa ett moment i bäddningen. Måste även erkänna att sängen definitivt inte bäddas varje dag. Försöker nu lära barnen att iallafall dra till täcket, men då måste ju deras mamma föregå med gott exempel... Vilket inte heller alltid görs... ;-)

Har hört att kvalstren trivs bättre i bäddade sängar & att det är bättre att inte bädda! Det tyckte jag lät bra!! :-) :-)

KRAMIS!

2008-08-23 @ 10:23:54
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej!

Jag undrar vart du har köpt sänggaveln, skit snygg. Vilken förändring detblev på & i huset. Skit snyggt!!



//Maria

2008-10-26 @ 10:47:02
URL: http://mariaochhenrik.blogg.se/
Postat av: Mami

Man behöver inte bädda varje dag mi bebé det räcker en gång i veckan hehehe.



Kram

2008-10-26 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0