Några sanningar om mig själv

Jag vet inte riktigt vilka som läser den här bloggen. Jag vet några men långt ifrån alla. Så jag tänkte bjuda lite på mig själv nu.. Jag brukar göra det. Jag är vad en del skulle kalla en pojkflicka. Jag brukar på skoj säga att jag är min mors besvikelse eftersom både hon och min syster är väldigt feminina av sig. Töntigt tycker jag =D

Här kommer lite ointressant fakta som styrker detta:

• Jag skäms inte för att rapa offentligt och ibland även fisa

• Jag svär mycket och använder mig tyvärr ofta av könsord när jag svär

• Jag är inte intresserad av smink, lite mascara ibland. Vad är skillnaden mellan kajal och eyeliner? Jag går osminkad på stan

• Jag hatar o göra iordning mitt hår - har inte borstat det på en vecka?? eller är det två nu?

• Jag går oftast i mysbyxor - sådana stora och luftiga.

• När jag var liten spelade jag hellre fotboll än att hoppa hage.

• När jag var liten umgicks jag hellre med killar än tjejer (tjejer är komplicerade)

• Jag är oromantisk - jag firar inte alla hjärtans dag

• Jag spelar hellre Call Of Duty 5 än att titta på Mamma Mia

• Jag dricker mjölk direkt ur mjölkpaketet

• Jag skäms inte om någon säger något snuskigt till mig, jag svarar bara grovt tillbaka

• Jag kan inte gå i högklackat

• Jag biter på naglarna

• När min pojkvän frågar "Vad är det? är du sur?" svarar jag inte "inget" och tjurar vidare. Istälelt svarar jag: "Ja det fattar du väl pucko!"

• Jag bryr mig inte om min vikt, mat är en njutning här i livet!


Suddig bild med kass, gammal kamera. Men ni fattar poängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0