På besök..

..hos våra vänner efter ett besök på grekisk resturang. Den där resturangen kändes överfull när vi kom in. Den är väldigt populär här i stada och resturangchefen hade fått neka 200 gäster under kvällen. Som tur är fick vi en plats.. Och det var jäääääättegott! Älskar grekisk mat!
Efter det åkte vi hem till vännerna och åt marängsviss!! Mmmmm! Och eftersom jag hade kameran med mig i väskan så passade jag på att fota lite.. Livsfarligt att sätta sig i en soffa när man är proppmätt! Jag satt och var trött hela kvällen! VI åkte hem och Karlsson ville såklart titta på film.. Så jag tog mina kuddar och täcke, la mig i soffan och låg och småsov till filmen! HUR SKÖNT SOM HELST! Här är bilder på våra vänners bostadsrätt.

Pssst! kolla in väggen i köket! Den är tapetserad med varannan svart och varannan vitrandig! Smart och inspirerande tips!


image431

image432

image433

Viktigt med belysning. Dessa lampor gav inte ifrån sig så mycket ljus.. men fungerade utmärkt som stämningsbelysning!

image434

Lilla kissen Gismo.. så söt är han. och VÄLDIGT kelig!!

image435

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken härlig lägenhet, såg riktigt stämningsfullt ut. Kram Sandra

2008-02-04 @ 15:38:59
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: jenny

vilket mysigt kök de hade, vad är det svarta som sitter på väggen? tapet? det var då läckert iallafall.
Kram/jenny

2008-02-04 @ 16:53:59
URL: http://www.jennyshus.webblogg.se
Postat av: Emmy

Vad fint dom hade det. Och vad roligt med tapeten.

Hoppas du får en bra kväll.

2008-02-05 @ 18:54:07
URL: http://kennelgnistra.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

SNYGGT med varannan svart & randigt. Sånt gillar jag!!!! Också nåogt att lägga å minnet ! =) Ha en bra dag!!

Postat av: Edvinanna

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2009-02-03 @ 10:31:31
URL: http://edvinanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0