Trevlig helg!

Igår var det alla hjärtans dag.. Måste vara ärlig och säga att jag egentligen (ursäkta ordvalet) skiter fullständigt i det.. Nu låter jag som en bitter gammal gumma men så är det.. Allt handlar om att konsumera.. köpa köpa köpa..
Jag och Karlsson älskar varandra... varje dag. Och vi visar det för varandra.. varje dag. Vi bråkar sällan, vi tramsar ofta, hittar på saker tillsammans och förutom att vi är ett kärlekspar så är vi även bästa vänner. Så vad gör alla hjärtans dag så speciell? Jag älskar min familj, mina vänner och det får dom höra ofta.

Att köpa en bukett blommor och en chokladkartong är faktiskt mer uppskattat att få under en annan dag på året. Som en överaskningsgåva. Enligt mig iallafall.. Jag är inte den romantiska typen och inte Karlsson heller.. Så länge man är överens så.. Vi är mer den typen som retar varandra offentligt. Och vi skrattar åt det. Tillsammans. En dag när vi badade tillsammans greppar han tag om mitt kärlekshandtag (det låter finare än att skriva valk. haha) och säger: "Oj, förlåt älskling.. jag trodde det var badkarskanten!". Båda tjuter av skratt. Det är jag och Karlsson det.. Nu svävade jag ut lite för mycket och berättade mer än vad som var nödvändigt.. Men nu vet ni det (om ni inte redan visste det).

Jag önskar er en trevlig helg.. Nu visslar Karlsson på mig att han vill ha popcorn.. Han har inte lika ont i armbågen egentligen.. Men han låtsas bara för att han ska bli ompysslad.. Han tror inte att jag fattar det! ;-)

Kommentarer
Postat av: pia

Låter som ett sunt å väldigt kärleksfullt förhållande, du verkar va en go å öppen pingla! kram

2008-02-17 @ 21:15:41
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Livet i byn

Hej,

Hittade en hel del intressanta saker här i din blogg. Skålen du visade längre ner i ett inlägg var fin. Har kikat på disktrasan från samma företag.

~Livet i byn

2008-02-18 @ 17:06:04
URL: http://livetibyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0