Ta en simtur

.. det ska bli väldigt skönt!! Jag har varit ute och gått raska promenader nästan varje dag och idag ska jag till simhallen med min mami och simma, bada i bubblet och sen basta.. Det är så himla skönt!! Man blir ju helt less på att bara sitta hemma.. Såg även att jag gått ner ett kilo på en vecka.. Inte bra att gå ner i vikt för fort.. Men jag gör ju inget drastiskt precis.. Bara ute och rör på mig nästan varje dag och äter lite mindre fast oftare.

Sen har jag faktiskt lite planer för ikväll.. ikväll blir det pysselkväll!! Ni får väl se vad det blir för något om ni inte går och lägger er för tdigt =) Så länge jag får arbeta kreativt så mår min själ bra oavsett om det är dans, keramik, inredning, måla eller sy.. eller annat pyssel! Jag får passa på nu när jag har tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0