Knubbig Lampa KNUBBIG

Igår åkte jag, mami och abuelita ("lilla mormor" på spanska) till IKEA. Vi hade supertrevligt och traskade runt tillsammans alla tre och förälskade oss i diverse saker. Vi fick hela tiden påminna oss om våra respektive budgetar och vad vi hade planerat att köpa. Det blir lätt att man plockar ner lite för mycket i vagnen annars =D

Själv kom jag undan billigast av alla då jag egentligen inte hade planerat att köpa något. Jag åkte mest med för mamma och mormors skull... Hörde Karlssons varnande ord i huvudet hela tiden "Köp inte en massa grejer nu". Skit... jag som längtat efter att kunna åka dit utan honom då han alltid stressar på vid de avdelningar där han vet att jag blir som ett barn på godisavdelningen. Ändå fanns han med i mitt samvete hela tiden.. Hehe

Jag lyckades dock få med mig några handdukar, galgar och diskborste.. Och lampan KNUBBIG.. Såg den, älskade den, köpte den. Mamma ångrade att hon inte också köpte en.. Bara 149:- för de stora och 79:- för de små. Mycket prisvärt!
Den hamnade såklart i vårt nypimpade fönster. Har saknat stämningsbelysning där.
Måste dock påpeka att om man är ute efter att ha just stämningsbelysning så krävs 15 watt. Inte mer.. då blir det för starkt.

Egen bild




Finns i svart, rosa, lime och turkos (bild IKEA.se)










Kommentarer
Postat av: DD

Hej och tack för din fina kommentar!



Men va tusan! Näääää, varför såg jag denna lampan? VILL HA!! Ikea är ju för farligt alltså. Alla gånger jag åkt dit för att "bara titta" har det kostat mig minst 2000 spänn! *aaarrghhh* =D



2008-07-07 @ 14:15:23
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: DD

Ska köpa den svarta. En till varje rum! 6 fönster = 6 lampor. Gud va bra. Tack för tipset!



kram



2008-07-07 @ 14:17:02
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: dahlarna

Ja, dessa knubbiga lampor är verkligen fina. Jag köpte den stora turkosa för ett tag sedan. Ska ha den i vårt allrum som håller på att byta lite skepnad nu... Men jag skulle vilja ha alla färger, både stora & små... :-) Vad fint det blev i sovrumsfönstret!

KRAMIS!!

2008-07-08 @ 00:18:48
URL: http://dahlarna.blogg.se/
Postat av: Anki

Oj så fint du har gjort i dina fönster på sistone, så stiliga krukor du har! Den lampan du har köpt nu har jag sett (och beundrat) på nån annan blogg också, vill haaaaa!

Ha en skön helg!

2008-07-11 @ 21:16:14
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com
Postat av: Sandra

Den lampan är riktigt söt. Kram

2008-07-11 @ 21:31:55
URL: http://hemochinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0