Sia Home Fashion

God Morgon! Ja, jag är inte nyvaken precis! Jag har faktiskt varit uppe i 40 minuter =p
Ska strax äta frukost, sen ska jag bege mig till Manpower och sen ska jag jobba på Akademibokhandeln. Det blir nog sista gången jag jobbar där.. om de inte ger mig en fast tjänst där förstås. Samma med boendet jag har jobbat på. Det har varit en jättefördel att ha jobbat där under mina studier. Men kan de inte erbjuda mig en fast tjänst så kan det va.. Jag vet inte. Ibland känner man ju sig utnyttjad samtidigt som man själv drar vissa fördelar av det.

Nåja. igår när jag var på stan (efter Manpowermötet) så var jag påväg till teatertorget där bilen stod parkerad.. Då ser jag två butiker (på Bäckgatan) som jag blir fullkomligt förälskad i! Varför är vi Växjöbor så trångsynta när det gäller att gå på stan? Det enda vi ser är storgatan ungefär. Den ena butiken hette Guldrosen och den andra berättar jag om vid ett senare tillfälle. På Guldrosen har de SIA Home fashion produkter. Och det var helt ljuvligt att gå runt där och titta. Gå in på deras hemsida och hitta din närmaste återförsäljare. Så tycker jag att ni släpar era rumpor dit.

Jag fick iallafall lust att köpa på mig en massa saker!! Och kommer förmodligen att göra det också fylla upp vårt vardagsrum så att det blir riktigt romantiskt!! Det känns absolut nödvändigt!

image508
image505

image506

image507


Kommentarer
Postat av: Josephine

Sia har jättemycket fint! Här i Lund finns en hel Sia affär, men hur ofta är jag ändå där? Inte ofta alls... Vad kass man är haha

2008-03-14 @ 09:45:35
URL: http://josephineandersson.blogg.se
Postat av: Johanna

Sia har massa snygga saker! Jag gillar trefatet på första bilden. Ha en trevlig helg!

2008-03-14 @ 10:17:03
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Emma

Hello cladde! Brukar läsa din blogg =) Kan informera dig att inom en inte alltför lång framtid kommer du kunna se många fina SIA-produkter även i en butik i Tegnérgallerian...det händer ju en del där just nu och kommer så göra tills det är helt klart nästa år. Vad hemlighetsfull jag är va?=) Hihi. vill inte säga för mycket än men som sagt, du kommer märka =)
Gillar verkligen deras saker med! Blog on! /Emma i Växjö

2008-03-17 @ 10:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0