Snyggt överkast

Det har säkert nämnts förrut men det är verkligen värt att nämnas igen.. Ellos har blivit märkbart bättre på att inspirera.. Både när det gäller kläder och inredning. Att de har moderniserat sina produkter och att produkterna känns mer inne/samtida är ju ingen tvekan om. Men även sättet att presentera sina produkter har blivit riktigt bra! Jag kollade i en gammal Elloskatalog hos morsan och såg skillnaden direkt.

Här är ett överkast som jag kollat in lääänge nu.. Frågan är om det kanske är roligare att sy ett själv.. Kan vara ganska spännande, lappteknik är ju kul!

image521

För övrigt är det bra med mig.. Känns bra att gå till jobbet och ser fram emot att gå dit imorgon också. Mår bra av att vara aktiv och effektiv och det känns bra att veta vad man kommer få i lön och veta att man jobbar heltid. Och att slippa jobba helgerna är guld värt!
Det blev kanske inte så mycket inspiration idag men jag känner verkligen för att gå och duscha och sen spela lite Call of Duty 4 (krigsspel) på PS3:an.. Jag ska bli så grym att jag slår Karlsson! Han tror inte på det men som ni vet så får det mig bara att försöka ännu mer!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller med dig om det, tycker Rusta också har skärpt till sig rejält. Hihi jag hoppas du ger han storstryk! Kram Sandra

2008-03-26 @ 12:47:44
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Johanna

Hejsan!
Undrar om du har några tankar om normerna för den mediala bilden av inredning? Jag håller på med mitt kandidatprojekt på Konstfack som bla handlar om detta.
/Johanna

2008-03-26 @ 18:54:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2233
Postat av: Lolla

Jätte bra blogg!! :) Ja känner igen mycket av prylarna du lagt upp, för jag själv har kollat in dem haha men jag är lite mer åt det romantiska-gustaviansk/danskdesign istället för romantisk/modärnt.. :)

2008-03-27 @ 03:06:57
Postat av: Johanna

Det är inte någon undersökning utan jag är genuint intresserad av att få höra vad andra tycker i den här frågan!

Johanna

2008-03-27 @ 17:31:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2233
Postat av: Mia

Vilket fint överkast. Jag har utmanat dig, kolla i min blogg. Du behöver inte vara med om du inte vill. Ha en bra lördag. /Mia.

2008-03-29 @ 15:38:30
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0