Måla hus

Jaha, då sitter jag här igen.. Trött som en gnu =)
Jag var helt slut när jag steg upp imorse. Slet för hårt igår. Karlsson tog ledigt idag för att kunna måla om garaget. Ja för vi börjar med det. Garaget räcker för denna helgen! Åh, vilken tid det tar! Man tror inte att det tar sådan tid. Det är inte som att måla en innervägg precis. Det ska pillas och det ska in färg i alla vrår och det ska täcka bra och allt annat som tar både på tid och krafter!

Jag kommer hem från jobbet och byter om direkt. Hjälper till att måla det sista. Vi blev klara 20.30. Sen in och dona med allt som jag egentligen inte hinner med. T.ex. öppna posten som är några dagar gammal. När jag stod och diskade snurrade det till ordentligt i kupan, jag blev yr och det nästan svartnade för ögonen. Det var en varning från min kropp att nu får jag fasen lugna ner mig och den varningen tar jag på allvar. Så nu mina vänner går jag och lägger mig. Upp klockan 05.20 för att jobba. Vi har bara målat första omgången idag, andra omgången tar vi på lördag.... om vi orkar =)

image593

Det blir.. ja, väldigt vitt! Så i framtiden blir det gråa dörrar och garageport. Vi får se om vi målar knutarna gråa. Vi har liksom inte bestämt oss än =D

image595

image597

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är bra att du tar det på allvar så du inte bränner ut dig. Kan iallafall säga att det ser riktigt snyggt ut med den vita färgen. Kram Sandra

2008-05-09 @ 01:29:54
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Quickjohn

Very informative and enlightening website

2009-12-17 @ 09:25:05
URL: http://quickjohn.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0