Nya skylten

Hoho! Skönt att det är lördag! Har jobbat natt tre nätter i rad nu... Fyyyyyy. Det vägrar jag göra om igen. De sa att de hade ett nattuppdrag till mig nästa vecka igen men jag tackade nej. Det kan de inte kräva av mig. Jag mår skit, trodde jag skulle spy när jag kom hem i torsdags morgon. Jag ska till ett ställe på intervju på måndag. Vi får väl se hur det går..

Varmt som attan är det i helgen! Sköööööönt!! Funderar verkligen på att ta på mig bikinin och springa i vattenspridaren idag. Undrar vad grannarna skulle säga =)

Fick hem skylten från Biggis (postlådeföretag) för några dagar sen. Satte upp den igår. Det står Karlsson / "Mitt efternamn". Vi är ju inte gifta än så. Men tids nog blir jag nog en Karlsson jag med. Skitfin blev skylten tycker jag. Igår satt jag på trappen och beundrade vårt verk. Jag kan inte förklara hur glad och stolt och förvånad jag är över att vi gjorde det här projektet med stenläggningen. Helt sjukt..
Nä nu ska jag ut och hjälpa Karlsson, Det känns som att vi är på soptippen varje lördag och slänger sopor! Han är inte så glad på mig idag, påstår att 80% av hans tid går ut på att vänta på mig. Haha! Han är för söt, men han har nog rätt =)

image660

Har ni sett min orm?? Jag skulle göra en liten dekorativ installation med stenar. Fick tillslut en fix idé och lade vita stenar på den största stenen, Viola! En orm i min trädgård!
image658

Min japanska blodlönn har äntligen blivit rööööd! Till alla ska eller har köpt en sådan här, Tips: vattna INTE på bladen, står solen på så bränns dom direkt. Har redan skällt på stackars Karlsson en gång..
image659

PS. Nu har jag beställt min blomkrokar på Internet som jag visade i förra inlägget!! Wiiee! DS.

Kommentarer
Postat av: Anna

haha goding, du är så söt :) ses ikväll hoppas jag, massa kalas, fyller ju år på fredag så jag har slagit ihop ett litet kalas :) PUSS!

2008-05-31 @ 12:08:37
URL: http://newhill.blogg.se
Postat av: Lisa

Vi har också en blodlönn, men vet inte om den är samma sort som er. Den fanns när vi flyttade hit. Den är 6 meter hög. Jättefin.

2008-05-31 @ 14:03:47
Postat av: Maria

Cladde: Ja men eller hur :O Helt galet varmt. Snart vankas middag här hemma, grillat. Jättehungrig! Varför vi flyttar? Well, vi drömmer om hus! Dessutom ville vi testa något nytt sp vi flyttar till ny stad. Älsklingens jobb flyttar upp dit (familjeföretag). Längtar som tusan! :D

kraaam!

ppssst, tack för din fina kommentar om lägenheten föresten (;

2008-05-31 @ 17:25:26
URL: http://www.modeblogg.adnic.com
Postat av: Sandra

Hihi vilken söt orm! Oj så läcker eran blodlönn blev, kram Sandra

2008-05-31 @ 18:34:49
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Malin

har du en webadress??? Den jag ville ha ägs av en Mattias Carlsson. Vilken är din sida???

Ha en trevlig kväll! Kram

2008-05-31 @ 22:10:00
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Mia

Vad fint ni har det!

2008-06-01 @ 20:06:34
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se
Postat av: Linda P

Muchos niceos :)! Gillar sten, gillar blodlönn men gillar inte ormar ;)

Skylten ser snygg ut åsså!

2008-06-03 @ 21:10:14
URL: http://livinglinkelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0