Underbart väder!

Vem fasen sitter och tittar på min blogg nu? Och vem fasen sitter och bloggar nu? Det är så fint väder! Har varit det hela helgen och jo tack, visst har man fått sig lite solbränna. Men man får ju passa sig! Inte bra att vara ute i solen för mycket!

IMorgon sätter de igång här runt vårt hus. Tänkte bara visa bilderna på hur det ser ut nu.. Så har jag det avklarat. Jag kommer inte vilja se dom när allt är klart. De sätter igång trots det här med läckan vid garaget. Det enda är att de inte kan lägga sten just där. Jag vill inte ens åka till jobbet imorgon. Vill vara på plats och se ju!! Blir spännande när jag kommer hem. Visar bilder då på hur långt arbetet kommit. Förmodligen inte jättelångt eftersom de ska vara hos grannen också. Nä nu ska jag ut och njuta av de sista solstrålarna!

image600

image601

image602

image603

image604

image605

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj så spännande! Det ska bli kul att se hur det blir. Kram Sandra

2008-05-12 @ 02:23:50
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Kristina

Åh va kul! :D Så helt huset ska bli helvitt då? Hihi. Det låter perfekt, för det ska iaf vårat bli.

Kolla gärna min blogg, för nu har vi flyttat in i huset :D Kramar

2008-05-12 @ 13:02:28
URL: http://xtina.blogg.se
Postat av: Kristina

Jaa det känns helt underbart! Verkligen äntligen!
Tack så jättemycket! Men det är tråkigt om det ska ta tid med saker, så då är det bättre när man får allt gjort haha.
Va fint det kommer bli sen när ni är klara! Ska bli kul att följa fortsättningen :D
Kram!

2008-05-12 @ 16:17:46
URL: http://xtina.blogg.se
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej Cladde! Kikar på dina Exteriörbilder.:) Måste säga än en gång att ni har fått till det sååå bra i trädgården. Jag störtdiggar markstenen & allt på framsidan. Skulle med vilja ha plattor på hela framsidan, vårt gräs är förfärligt fult nu och det ser så rent & snyggt ut med plattor. Men det måste väl gå på en himla massa pengar va? Oget vi har nu. Vad kan ert ha gått på sammanlagt tror du? Vart köper ni plattor & stenen i från? Du är så duktig på att planera trädgård också. Får man anlita dig? ;)

Mitt problem är att jag lider av beslutsångest när det kommer till så "stora" saker. Det tar sin lilla tid att bestämma sig. Finns ju så mkt att välja på.

Jag får fortsätta drömma...men jag hoppas med kunna "Platta" hela framsidan en dag. Nu ska vi iaf lägga en liten ruta med plattor på framsidan och göra en miniuteplats där. :)





Ha en skön helg! Kram!

Postat av: Hermannfanny

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work

2010-01-15 @ 09:09:48
URL: http://hermannfanny.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0