En tragisk dag

Har ni ofta vaknat av att det första man tänker är "Skit, skit skit!!!".

Det är jobbigt och jag vaknade så idag. Mobilen ringde och jag såg att det var "synoptik" som ringde. Jag hade tid för synundersökning klockan 11.10 och klockan var 11.22 när de ringde.

Dagen blir inte bättre av att jag får ett samtal lite senare. En kille på jobbet gick bort inatt, 24 år gammal. Jag kände inte honom då han jobbade i ett annat skift. Men det är hemskt. Tankar som går till föräldrar och närstående. Det är orättvist hur ett liv bara kan slockna så där plötsligt.

Vila i frid


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch vad hemskt!! 24 är ju ingen ålder. Kram och trevlig 1a advent!

2008-11-29 @ 21:34:12
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0