Metall-badrum

Gillar detta snygga badrum, det känns ganska manligt på något sätt. Skitsnyggt iallafall. Fast jag hade skippat den vita mattan.. Den hade inte hållit så länge, ohygieniskt.. Och opraktiskt men skönt om man inte har golvvärme.



Förresten... jag ska bli kusin, igen! familjens tolfte kusin föddes i oktober, och nästa beräknas födas i februari! I och med att jag är den äldsta kusinen och min yngsta moster är 17 år så kan jag alltså rent praktiskt få en kusin när jag är runt 40 år =D
Rent praktiskt kan min moster bli gammelmoster innan hon fyller 20 och min mormor kan bli gammelmormor när hon är 60. Då blir ju min gammelmormor en gammelgammelmormor. Typ.... tänkte bara skriva det... om ni nu ville veta =p

Kommentarer
Postat av: newhill

Hej min sköna! Vilket underbart badrum, jätte fint. Hoppas allt är bra med dig! pussokram!

2008-11-11 @ 13:31:14
URL: http://newhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0