Mmmmmmm....

Har haft en mysig helg! Vi åkte till mormor och spelade Trival Pursuit, det var roligt en stund men sen började det bli riktigt segt!! (Trots att jag och syrran fjantade oss men ändå ledde) Så då åkte SingStar fram istället!!! Måste köpa det spelet, hade hur roligt som helst!

Har ni smakat Maltesers? Om inte så tycker jag att ni ska göra det, alla människor förtjänar en Malteser någon gång då och då.. =D

Har ni sett filmen The Guardian? Om inte, se den!


I knoooooow... I'm a sinner!

Justet! Vi såg ett stjärnfall ikväll.. skithäftigt! Karlssons kompis sa att det var en asteroid och inte en stjärna... Whatever.. för mig var det ett stjärnfall.. ska man önska sig något? Jag tror jag skiter i det. Detta året har ändå sugit rejält för min del... Tur att man kan hantera saker och ting någorlunda.. Annars hade jag väl legat på ett mentalsjukhus vid det här laget...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Singstar är kanon!! Hur kommer du adventsfixa i köket? behöver ha tips.

2008-11-03 @ 04:07:31
Postat av: Z-R

Här är en som älskar singstar. Riktigt kul!!!! Ska har 25-års fest på nyårsafton & då har jag & syrran bestämmt att det ska bli lite singstar framåt kvällen när alla är på sin bästa humör!!! ler

Har en trevlig kväll!!

/ ZR

2008-11-03 @ 17:24:41
URL: http://hemoinredning.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Maltesers är extremt goda!

2008-11-03 @ 19:59:42
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0