Tomt i fönstret

Det har varit tomt i vårat vardagrumsfönster ett tag nu. Eftersom vi är så himla dåliga på att vattna blommor så dör dom för oss om de är känsliga av sig. Fönstret står mot söder också vilket gör att vi inte kan ha växter som inte tål för mycket sol (ehh knappast någon risk i denna sol-lösa-stad iförsig).

Igår tröttnade vi dock på att ha så kala fönster så vi köpte.... två växter.. ganska klent kan vissa tycka.. men jag gillar inte när det är för mycket saker i fönstrena.. Man ska ju kunna se ut och det ska vara lätt att damma (när jag väl gör det en gång i halvåret =p).
Jag har ju varit emot gardiner nu ett bra tag.. men börjar längta efter den där myskänslan de ger mig. Vi får se...

Sänggaveln är från ELLOS för de som undrar.... O ja justet, vi ska sälja den... den dammar för mycket.. eller.. dammet syns mer eftersom den är svart... och den passade inte till vår kontinentalsäng riktigt som vi hade hoppats...

Ursäkta min urusla kamera...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar också när man inte har så mycket i fönster. Ser stiligt ut. Kram

2008-11-03 @ 19:57:23
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Maddie

Jag tycker det är lagom mycket i fönstret. Väldigt smakfullt! Håller absolut med dig, man ska kunna se ut ju :)

Diggar din blogg

Maddie

2008-12-10 @ 20:51:05
URL: http://rummetimitten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0