Moan moan

Gaaaah!! Vad är det med brudar som ska pluta med läpparna på vartenda jävla foto på sig själva? Sluta upp med dom där jävla fjortisfasonerna!! Det ser så jävla löjligt ut och jag skäms på riktigt å deras vägnar.

Varje gång jag ser ett sådant kort på facebook eller någon annanstans, bläddrar jag förbi det fort.. Eller så tittar jag på det riktigt länge och börjar skratta ofrivilligt. Får skrattattacker.

Ni är skitsöta tjejer, verkligen.. men sluta upp med fanskapet, ni är skittöntiga när ni håller på så.

Vissa säger att dom gör så för o fula sig... Och visst det kan jag köpa, men jag ser inga andra fula miner på resten av korten.. vill du fula dig på kortet, kör en dubbelhaka eller något... Nä jag tänkte väl det..


Heeell yeaah I'm HOT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0