En utmaning från godisfrun

Fick en utmaning från godisfrun att fylla i dessa frågor...
Varsågod! =D

 ♦ ♦ ♦ Snusar du?
- Ja, tyvärr??
♦ ♦ ♦
Röker du?
- Bara på fester, inte så ofta med andra ord
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv? 
- Ja, bara jag vet hur jag vill ha den! =D
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
- Aldrig
♦ ♦ ♦
Har du slagit ner någon? 
 - NEJ *whambam*
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön? 
- Ehhhh jaaa?? *kiss* 
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
- Nej, tyvärr??
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?

- Det var längesen nu.. men jag stoppar upp lite papper o lägger mig på rygg.
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
- För ett par månader sedan...Crying or Very sad
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
- Ingen men jag pratar om det mesta med Karlsson, min mami o Sophy
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
- Ja, vart fan ligger dom? B) Cool
♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska
- Why should I? :P
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
- Min mami *hart* :*
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
- Min mami
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
- Hitta ett jobb
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
- Det gör jag inte =p
♦ ♦ ♦
Vem gillar du?
- Många, inga nämnda, inga glömda =)
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?

- Gult
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
- Känner.. nej
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
- Absolut!!
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
- Aldrig?
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?

- Hemligt
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?

- Titta på film!

Kommentarer
Postat av: Dahlarna

Kul att läsa din utmaning! Har du sett tävlingen som pågr på min blogg just nu - avslutas på fredag! Du kan vinna fina priser från Eva Solo, Rosti & Lalo! Ha det så bra!

Postat av: Dahlarna

Kul att läsa din utmaning! Har du sett tävlingen som pågr på min blogg just nu - avslutas på fredag! Du kan vinna fina priser från Eva Solo, Rosti & Lalo! Ha det så bra!

Postat av: Mirry

Läs om vår mysiga dag på Borås största, bästa och snyggaste blogg!



www.arntyochmirry.se

2009-03-09 @ 18:42:30
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Gabbi

Hejsan! Jag undrar vilken utbildning du har gått? MVH Gabbi

2009-03-20 @ 20:50:01
Postat av: EmelieLiljeberg - Känd som Ämmii

Härlig blogg!

Hoppas fu får en kanon helg .

Kramar

2009-03-20 @ 20:53:09
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Jullan

Hej Claudia!

Tittar in här lite då och då, men nu var det ett tag sen jag läste något nytt. Hur går det med lägenhetsletandet och jobbet?

kram

2009-03-24 @ 19:39:07
URL: http://julllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0