Let's talk about ägg baby..

Citat

Mamma: "Så säger man inte om sin äggmor!!"
(Hon skulle säga egen mor, men trasslade in tungan lite)

Syrran: "Men hallå... stavas inte äggula med tre ägg??"
(Nej syrran, äggula stavas bara med två G)

Jobbarkompis: "Jag har tänkt på en sak... är ägg hönans mens? För isåfall ska jag aldrig mer äta ägg!!"

Det är helt underbart att bo hemma och få sina gapskratt åt min störda familj. Jag älskar dom så mycket!!

Precis nyss sa morsan: "Du kommer att få ge mig hjärtlunginflammation".. hon menade förstås hjärt- och lungräddning!! 'Hahahahahahhahahaaa!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha!!!

2009-03-08 @ 10:46:29
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0