Tillbaka

Efter att ha gått ner mig riktigt ordentligt i "bo-hemma-träsket" och "vara-arbetslös-träsket" och "lira-COD5-träsket" börjar jag att komma på fötter igen.
Jag bor fortfarande hemma, jag lirar fortfarande COD5 och jag är fortfarande arbetslös.. Men vi vann budgivningen på en bostadsrätt i fredags vilket innebär att vi helt plötsligt har skitmycket att göra.. Lägenheten ska totalrenoveras..

Jäpp.. nya golv, ommålade väggar, vi ska riva en vägg mellan kök och matrum, riva ut köket o köpa ett nytt, nya lister, nya dörrar.... Vi planerar inte att flytta in förrän det är klart. Denna veckan har vi bokat tid med Kvik och HTH för att få ett förslag till kök. Idag ska vi till lägenheten och mäta i köket och till bostadsrättsföreningen för att hämta ritningar.

Jag tog lite mobilbilder i lägenheten men hinner inte lägga upp dom nu..

Min stressfria vardag har helt plötsligt blivit full med aktiviteter... men kul är det =D

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Åh vad roligt! Det ska bli kul att få följa renoveringen. Kram Sandra

2009-03-30 @ 13:41:43
URL: http://inspireramera.se
Postat av: pia.b

åh vad härligt! Har saknat dig på bloggen. Pia

2009-03-30 @ 16:44:19
Postat av: Kristina

Åh va kul! :) Då ska jag följa din blogg slaviskt under renoveringen haha. Kram på dig

2009-03-30 @ 21:48:45
URL: http://xtina.blogg.se/
Postat av: Elena

Va bra snutt-bulle :) <33

2009-04-01 @ 13:53:28
Postat av: Elena

Va bra snutt-bulle :) <33

2009-04-01 @ 13:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0