Du är inte tjock, du har bara kraftig benstomme

Jag är så förbannat trött... eller inte trött kanske men förbannad på alla dessa idealer.. Man ska se ut så här och så där.. Jag slutade bry mig om det där för längesen. Har gått upp 13 kg sen gymnasiet och det är väl inte särskilt bra för hälsan, vilket jag är medveten om.. Men inte fan går jag runt o lipar över mitt överflödiga underhudsfett?? Inte fan lipar jag heller över mina celluliter eller bristningar efter att jag jojjobantat för några år sedan, då jag inte hade något vett i skallen..

Nu får det fan vara nog!! Tjejer som ser hur jävla bra ut som helst gnäller över lite fett och får ångest över att de åt en chokladruta. Jag har bara lust att lappa till dom när jag hör dom. Ät nyttigt, ät onyttigt med måtta och håll igång kroppen.. That is fucking it!!! Enough med allt jävla "kolla benranglet vad snygg hon är".

Jobba med självförtroendet och sluta vara så ytliga!! När jag träffar folk så tänker inte jag på hur dom ser ut utan om dom har karisma, personlighet, karaktär, humor.. och jag går inte runt och tänker på om andra personer tycker att jag ser bra ut eller inte.. det skiter väl jag i, huvudsaken är att dom tycker att jag är en trevlig, humoristisk, glad och intressant person. Jag är faktiskt mer rädd att en person ska tycka att jag är tråkig än att dom ska tycka att jag är ful.

Nu ska jag ut och gå en promenad.. inte för att jag mår dåligt över mina love handles, mina feta lår eller mina blåvalshäng.. utan för att det är så förbannat fint väder ute, jag har lagt till ny musik i iphonen och för min hälsas skull.

Ha en fin söndag alla mullisar, fetarslen och dubbelhakor!!

By the way.. uttrycket beach 2010.. vad i helvete ska det betyda?? Jag badar för fan oavsett.. inte fan går jag till stranden för att visa upp mig eller kolla in killar.. jag går dit för att BADA. PUNKT SLUT.

Kommentarer
Postat av: Torsteiningebjorg

Nice site, cool background. toni.

2011-06-06 @ 10:42:47
URL: http://torsteiningebjorg.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0