I'm kinda busy

Sjukt ledsen.. känner mig sviken. Går runt och tänker hela tiden. Hur mycket jag än tänker så blir jag inte klokare, vad ska jag göra? Ingenting.. jag KAN inte göra någonting.

Jag har alltid ställt upp, alltid lyssnat, rådgivit, kört pepp-talk.. Where the fuck are you now that I need YOU? Hjärtat slår hårdare när jag tänker på det. Jag blir nästan andfådd av raseriet i kroppen. Känner mig som en jävla dörrmatta.. där du bara torkat av skiten och gått vidare. Jag känner mig förnedrad, ledsen, arg, dum.. finns inte tillräckligt med ord för att beskriva min olycka just nu.

Jag fattar inte varför jag är så jävla snäll.. förmodligen för att jag mår bra av det, förmodligen för att jag förväntar mig något litet tillbaka.. Jag kan inte bara ge och ge.. och det är nu det gör som ondast när jag inte bara får ryggen utan dessutom får en lögn kastad i ansiktet.

Och ändå... fortsätter jag att hoppas..

Jag kommer aldrig att sluta hoppas på er.. önskar bara att det var ömsesidigt. Hoppas ni blir lyckliga någon gång i livet.


Kommentarer
Postat av: E

Gumman då! Inte bra detta. Du har mitt nr så ring mig så fort det är något!!! Massa kärlek

2010-04-16 @ 12:13:32
URL: http://eiims.blogspot.com
Postat av: C

Tack gumms <3

2010-04-17 @ 11:15:08
Postat av: Sexy-S

Jag slutar aldrig heller hoppas. Jag har till och med tatuerat in det. Det är hopplöst ibland. Men jag är övertygad om att det är en bra egenskap. KramKramKram

2010-04-21 @ 08:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0