Absence

Har inte bloggat på ett tag.. Har inte dåligt samvete för det eftersom jag föredrar att skriva när jag känner för det och inte fylla bloggen med meningslös skit om vad jag har hittat på idag och en jävla massa skvaller o skit om vem jag är sur på vem som gjorde dittan och dattan.. Finns alldeles för många bloggar som är fylld med meninglöst skräp.. Enligt mig då. Men det kanske är nyttigt för dem att skriva av sig på det sättet.. Att blogga är ju ändå som en slags dagbok.. Vad fan vet jag? Har ju själv tendenser att skriva av mig ibland.. de e nice

Det är skönt att vara hemma i Sverige igen trots att jag saknar Uruguay, dess värme och familjen. Skönt att vara hemma igen och ta tag i mitt liv trots att det inte är helt ångestfritt. Jag behöver ett jobb nu.. det är prio ett just nu. Resten kan vänta. Var ju panikslagen och stressad över att fixa en lägenhet för ett tag sen men hur fan ska jag kunna bo i en lägenhet när jag inte har ett jobb? Yes, jag älskar när jag är så smart.

Hur som helst.. Är hos farsan nu och målar två tavlor som två kompisar ska ha.. Det är jävligt spännande.. har redan bestämt vad jag ska måla och hoppas att tjejerna tycker om dom.. är lite exalterad faktiskt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0