Birthday

Har det bra här borta.. Igár träffade jag min pappas bror Hector.. Väldigt fint möte. Vi pratade massor och han verkar helt underbart trevlig.. Nästa helg bestämde vi att jag ska hem till honom sá att jag kan träffa hans dotter och min faster.. Längtar..

Idag träffade jag min kusin Johana. Riktigt go tjej, vi drog till stranden och lág i solen och snackade en massa. Jag börjar bli bättre och bättre pá spráket.. börjar fatta all slang och börjar till och med att använda lite själv. Vi verkar väldigt lika till sättet, hon bjöd med mig ut ikväll men i och med att dom ska fira min födelsedag idag.. det kommer en massa folk och vi ska käka stenugnsbakad pizza.. sá vi fár spara det till nästa helg. Dá ska vi ut och röja tillsammans =)
Tvá nätter i rad har jag och min pappa suttit uppe sent och snackat i flera timmar. Vi sitter ute i hängmattan och röker, dricker vin och snackar om allt möjligt.. Häftigt att se hur mycket vi har gemensamt och att vi tänker likadant i mánga avseenden.
Nu kommer gästerna sá nu ska jag gá och vara social =)

Kommentarer
Postat av: Yiya

Va roligt att du har det bra pochoclo.

ville bara sägar ha den ära på din födelsedag.

Tänker på dig.

2010-01-10 @ 13:46:45
Postat av: Emma

Grattis gumman!! Skönt att höra att du har det bra =) aldrig fel att sitta med sin biologiska släkt och prata och inse hur lika man är. Vet hur det känns. kramkram

2010-01-10 @ 22:49:27
URL: http://eiims.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0