Here we go again


Jag har gjort det igen. Hållit känslor inom mig, ignorerat dem, tryckt in dem så djupt som det går för att inte släppa ut dem. För att inte göra någon illa eller ledsen. Hatar att göra illa personer oavsett om det är folk i min närhet eller främlingar. Och jag har försökt att inte öppna min lilla käft för jag har inte velat lägga mig i och förvärra situationen.

Men idag sket det sig rent ut sagt. Jag klarade inte att hålla tillbaka längre och har mått dåligt väldigt länge på grund av vissa händelser och lättade mitt hjärta. Tyvärr blev det ett jävla liv och jag blev utskälld, skrikt åt och respektlöst behandlad. Vilket slutade med en gråtstund i duschen där allt det där som jag hållit inom mig bara vällde ut i vågor. Inte bara det som hände idag utan allt annat som jag plötsligt insåg var skit med mitt så kallade liv. Att jag inte har något jobb, att jag har problem med nära vänner, problem som finns inom familjen och så vidare.

Jag vet inte vad jag ska säga, jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Kommentarer
Postat av: E

Hos mig är du alltid välkommen! Love love love

2010-03-17 @ 17:39:48
URL: http://eiims.blogspot.com
Postat av: Tobbe | Tävling på bloggen! :)

Hej! Fin blogg!

Allt bra? :)

2010-03-17 @ 18:41:17
URL: http://tobbees.com
Postat av: kickan34

hej, du kanske skulle prata med nån professionell. kan hjälpa att prata med nån neutral nångång, menar typ psyk. de kan bli bättre än du tror.. har oxå vart med om skit där men de vände sen.. Kram

2010-03-17 @ 18:45:31
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-03-18 @ 23:38:14
Postat av: Cladde

Tack Gumman.. Film i helgen eller hur sa vi?



Jag har faktiskt fått psykhjälp.. eller familjerådgivning, det låter finare. Tyckte dock inte att det hjälpte så mycket eftersom det enda jag gjorde var att prata av mig och gråta. Mycket mer blev det inte. Jag är väldigt medveten om hur jag fungerar och mina känslor och har ganska god självinsikt så allt psykologen sa till mig visste jag redan. Tyckte det var slöseri med pengar. Men tack för det fina rådet =)

2010-03-19 @ 03:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0