Underbara "morgon"

Hade en väldigt obehaglig dröm i morse. Drömde att jag gjorde mig ovän med hela släkten. Alla var arga på mig och jag var arg på alla. Vi bodde i samma hus allihop (över 20 pers) och dom spottade efter mig när jag gick förbi. Ingen rolig dröm =(

En polare ringde och väckte mig. Frågade om jag ville komma bort och käka ikväll och ta med mig PS3an så vi kan lira hela natten. Vi blir nog ett litet gäng som kommer att tjocka oss ikväll. Blev glad för inbjudan och tackade naturligtvis ja. Den dagen jag tackar nej till mat och trevligt sällskap är det något fel på mig =)

Gick upp och ligger nu och lyssnar på när grannen spelar gitarr. Riktigt skön musik. Vaknade på väldigt gott humör trots den jobbiga drömmen. Nu blir det dunderfrukost och sen städa lite här hemma så att mamma blir glad när hon kommer hem från jobbet.

Idag mår jag bra, yaaaay!


Kommentarer
Postat av: CLAUDIA

Vilken är din favorit dricka?

In på bloggen och säg vad du tycker :)

Ha en bra dag!

2010-03-27 @ 13:03:08
URL: http://clady.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 02:17:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0