Halvvägs.. tack vare IKEA

I söndags åkte vi till IKEA i Kalmar tillsammans med Karlssons mami + man. Vi åkte till Öland och käkade lite och var på Kosta outlet och kikade på både glaskonst och kläder.
Nu har jag varit i 4 IKEA varuhus.. Älmhult, Jönköping, Linköping och Kalmar. Måste säga att Linköpings varuhus är det jag tyckte bäst om. Det är välstädat där, lätt att hitta + att de har mycket inspirerande miljöer där jämfört med de andra varuhusen.

Det var inga planerade inköp här inte.. Jag körde över Karlsson totalt och bara plockade på mig =)
Vi köpte ett par Järpen hyllplan med Bjärnrum hyllkonsoller. Problemet är bara att personalen tryckte på oss fel konsoller så vi har inte kunnat sätta upp hyllorna.. Men tavellisterna sitter redan uppe! Det fixade händiga lilla jag helt själv =) Visst är jag duktig som kan borra och plugga själv? IKEA var dock väldigt tillmötesgående när vi ringde kundservice och de skickar ut rätt konsoller till oss.. Hoppas de kommer i veckan.. jag är så ivrig att få upp dem!

Så här ser det ut nu iallafall.. Bara det är en förändring!! tack för alla fina tips jag fick angående denna delen i köket.. Kanske kommer vi att måla någon vägg i griffelfärg också.. det får vi vänta och se..Klicka här för att se hur det såg det ut innan.. So long långkalsong!!

image528

image529

image530

image531

image532

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men du vad tjusigt det blev! Kram Sandra

2008-04-01 @ 18:46:14
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Martina

Så fint du har det!

2008-04-01 @ 20:23:41
URL: http://skepparegatan.blogg.se
Postat av: Mia

Svar: tack så mycket för kommentaren :-) Taxar är för härliga hundar, jag älskar min lilla taxameter :-) Gu så fint de vart! Jättetjustigt! Ha de bra. Kram Mia.

2008-04-02 @ 17:10:36
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se
Postat av: Malin

Det blev ju jättebraaa! & Praktiskt! Är du nöjd??!

Go helg! Kram

2008-04-04 @ 13:29:39
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0