Trött, trött, öm och lycklig!

Sitter här på jobbet. Är skittrött.. orkar inte vara mig själv idag.. orkar inte tramsa och retas och prata sönder folk. Jobbkamraterna tror att det är något fel på mig eftersom jag är så tyst. Jag är bara trött... Jag har flyttat HELA HELGEN!

Varje kväll förra veckan kom jag hem efter jobbet och började packa och städa lägenheten. På fredagen tog jag ledigt från jobbet. Gick upp tidigt och började packa. Klockan 11.00 var det dags för bankärende och skriva papper på huset! DET BLEV VÅRT!

Sen var det bara att åka och hjälpa husägaren att flytta och städa. Det var vi tvungna till om vi ville flytta in redan nu. Annars hade vi fått vänta till den 31:a augusti. Städade hela dagen och kvällen. Sen var det bara att åka hem och sova. Gick upp 06:30 på lördagen. Började packa och sen var det bara att börja flytta in i huset. Sen var det bara att börja packa upp. Höll på att städa och packa upp hela kvällen. somnade 12.00

Upp på söndagen klockan 7.00 städa ur kyl o frys som jag inte hann på fredagen, åkte till IKEA som iförsig var skitkul men jobbigt och tröttsamt. åkte hem och började sätta upp allt och bygga ihop. Vi gick och la oss 23.00. Upp klockan 05:45 och jobba idag...

Är helt slut. inte fått någon vila och varje gång och sluter ögonen och snurrar det. Mår illa.

Var lite väl optimistisk och bjöd in mina föräldrar på middag ikväll.. ringde nyss min far och frågade om jag fick komma på middag hos honom istället.. orkar verkligen inte. Vi bor nära varandra nu så nu kan jag terrorisera honom istället för morsan (som jag bodde nära innan).

Har inte internet nu så kan inte lägga upp bilder... Men det kommer så småningom. nu slutar jag snart. SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: anna nyberg

hej vännen. alldeles för längesen, smyger här nu för tiden :) lycka till med huset :)
Kram Anna

2007-08-29 @ 19:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0