Min nya frisyr

Nå vad tycker ni?

Jag har haft samma tråkiga frisyr i ca 13 år!! Alltid långt hår, antingen lite uppklippt eller helt vanligt tråkigt. No offence till er som har sånn frisyr det är bara att jag har tröttnat på att ha den på MITT huvud!

När jag gick i ettan klippte de lugg på mig... Jag såg ut som en hund. Haha! det var tider det! Sen dess vågade jag aldrig klippa lugg igen.. men nu tog jag mod till mig. Jag har ju gansk hög panna ändå! Jag blev SKITNÖJD! Tycker jag ser lite mer "chique" ut i nya frisyren. Ansiktet ser ju iförsig lite mulligare ut! Men nu ser man inte min "fem-fingrars-panna"!! Haha!


Före                                                                   Efter   
                                   
image303

Kommentarer
Postat av: Malin

Vrålsnyggt! Jag klippte rak lugg för ett par månader sedan men jag tyckte inte jag trivdes riktigt i det, tyvärr måste jag säga. Det är kanonsnyggt. Nu har jag ju hår till rumpan så kanske det hade blivit snyggare om jag har klippt mer på längden? Jag tyckte jag blir rund i ansiktet & jag tycker inte om när man inte ser mina ögonbryn. Man har ju sina idéer om vad man inte passar/ trivs med. :-) Du är jättesnygg i din iallafall! =) Ha en bra Söndag! Kram

2007-12-09 @ 09:32:01
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Cissan

Det var jättesnyggt! Kul att våga sig på något nytt. Jag fjöntar runt i samma frisyr sen några år, vet inte hur jag ska ha det. Du passar i frisyren! snyggt

2007-12-10 @ 21:07:18
URL: http://www.dsign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0