Måsten till öppna spisen!

Måste ju skryta lite med att jag kommer att kunna mysa framför en öppen spis om 3 veckor! Då flyttar vi till huset!!!

Jag längar och det är helt outhärdligt... har stått ut i en månad snart.. vill flytta in NU!!!
Man blir ju knäpp också av att titta på en massa inredningsprylar, målarfärg, badrum och garderober.. Men nu vet jag iallafall nästan exakt hur sovrum och vardagsrum ska se ut!

Måsten till öppna spisen!
♥ Varma drycker
♥ Ruggigt väder
♥ Mjuk matta (fårull eller annat mys)
♥ Tända ljus
♥ Mjuk pläd
♥ Harry Potters nya (och sista) bok
♥ Gärna min älskling också!


image107
Plädar från EM, bild - öppen spis från Demidekk, Fårskinn från IKEA, bild-värmeljus från icakuriren, kopp från designonline.

Kommentarer
Postat av: Lukasmariam

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2010-09-14 @ 08:45:53
URL: http://lukasmariam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0