Väntar spänt på garderoben..

..som levereras från IKEA idag.. Den har skjutdörrar och äntligen får jag mer utrymme för kläderna!!! Ni förstår att förut hade vi 3 stycken 60 cm garderober.. 2 av dessa togs upp av Karlssons kläder... jag fick tränga in mina i en garderob... snacka om att det alltid såg för jävligt ut i min garderob med alla intryckta kläder. Så här var det även när vi bodde i lägenheten.. borde det inte vara tvärtom?? att tjejen behöver MER utrymme??? =/

Och snart... äntligen.. ska jag få 1 meter för mig själv!!! Fan vad jag längtar!!! Och vi ska även sätta upp belysning ovanför garderoberna så att man för en gångs skull kan se färgerna på kläderna! Och sen ska vi måla om i sovrummet och inreda nytt.. lagt golv har vi ju redan gjort.. ni får lite före och efter bilder om några dagar..

Längtar bara så mycket tills jag får vika in mina kläder!!

image184

Kommentarer
Postat av: Malin

De garderoberna har min killes syster i sitt sovrum. Hon är nöjd med dem! Du kan kolla i hennes blogg hur det blev...

http://jalkling.blogg.se

Kram!

2007-10-12 @ 12:39:29
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0