Loppis i söndags

Sitter här som en säck potäter.. Har jobbat och slitigt idag. Härligt gäng vi är där ute på lagret, det gör att dagen går fortare och arbetet lättare. Kom hem, åt, syster kom förbi för att prata av sig lite... Söt är hon. Satt och hejade och dissade mig när jag spelade Call Of Duty 4 på PS3:an. Skönt att umgås lite. Tog tag i mitt liv och sprang en runda runt elljusspåret. Jädrans vad jobbigt! Men stannade inte förräns jag tagit mig runt.. duktig flicka!

I söndags kom Karlssons mamma och kusin förbi för att kika på huset. Vi har haft ganska många sådana besök. Så vill ni komma så är det bara att kika förbi! haha! De sa att de skulle på loppis och jag var inte sen att hänga på. Det var nog 13 år sen jag var på loppis och det finns ju mycket man kan fynda.. Men jag hittade ingenting! Jag tittade och tittade och blev så besviken =( Så besviken att jag i panik köpte två glas i olika storlekar och en annan lite pryl i tenn. Kommer hem och ger mig själv en rejäl utskällning. Det kostade iförsig inte så mycket men ändå..

Jag vet inte om jag tycker att det är fint eller om jag gjort ett bortgjort inredningsinköp. Karlsson sneglade lite försiktigt och ansträngt för att dölja sin avsky. Han lyckades inte. Han tittade på mig som för att kolla av mig att jag inte skulle ta illa upp och sa sen "Vad fan har du dragit hem?!". Ärligt och rent precis som det ska va. Här är bilder iallafall.. Ni får avgöra själva om ni vill dissa ärligt och rent, ge en falsk komplimang eller sann beundran. Jag blir glad vilket som. =)

God tisdag!


image543

image540

image542

Kommentarer
Postat av: Malin

Här e en t som sitter som en säck pärer. :) Snart dax för bingen! Kram
& godnatt!

2008-04-08 @ 22:08:05
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se/
Postat av: Anna

åhh vad fint ni har det vännen :)

2008-04-09 @ 01:26:57
URL: http://newhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0