Bilder från Lägenheten

Jaha då var det väl dags att bli nyttig.. eller vad säger ni? Var ute och gick idag och igår var jag och simmade.. skönt.. ska börja äta nyttigare också. Förhoppningsvis går jag ner några kilon men det är inte det viktigaste just nu. Det viktigaste är att man mår bra och får lite rutiner i sin vardag.. speciellt nu när man är arbetssökande..

Kollade igenom lite bilder och hittade dessa från lägenheten som vi bodde i innan vi flyttade till hus.. riktig vårkänsla får jag av dessa bilder! Så här har ni lite inspiration.. Det är mycket av det som syns på bild som vi nu använder i huset också.. bland annat sofforna, mattan, soffbordet och lite annat. Litet vardagsrum o jämförelse med vårt nuvarande.. haha.. man vänjer ju sig vid de stora ytorna men då tyckte man inte att det var för litet..

Ha en skön fredag! själv ska jag jobba ikväll..

image365

Kommentarer
Postat av: Sanna

hej o tack för kommentaren, kul för då hittade jag till din blogg också. Har inte tid nu men jag återkommer hit i morrn. Fint du har hemma

kramelikram
Sanna

2008-01-18 @ 18:49:47
URL: http://sannaslillavra.blogg.se
Postat av: MO

Så fint ni hade det, men jag tycker ni har det ännu finare nu, det var länge sedan jag var inne hos dig o har nu kollat ifatt...så många fina inlägg, kram

2008-01-18 @ 19:59:16
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Malin

Ljusigt! Bordet bryter av snygt till det övriga i rummet. Inte så vanligt bord kan jag tänka. Kul program du tipsar om också.=) Sov gott! kram

2008-01-20 @ 21:36:08
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0