Helt mör

Jag kom hem idag efter första dagen på det tillfälliga jobbet, haglet öste ner, jag hade fullt med kassar och ryggsäckar, jag är helt mör i kroppen, sömnig, har blodblåsor på fingrarna och är alldeles alldeles lycklig!
Varför? för att jag har jobbat! jag har gjort någon nytta och varit effektiv. Nu känns det verkligen välförtjänt att äta en god middag och slänga sig i soffan, nyduschad. Och det skönaste av allt.. jag ska gå och lägga mig klockan 21.30 i en sval säng och slockna innan jag hinner lägga huvudet på kudden.

Men innan dess ska jag titta på Mannen som talar med hundar. Mitt favoritprogram. Jag är inte särskilt hundintresserad och kommer säkert aldrig att skaffa hund heller. Jag tycker bara att programmet är så jäkla bra!

Nu sa mina fingrar precis ifrån att de vill inte skriva längre. Dom måste återhämta sig tills imorgon då det är dags att slita upp kartonger igen. Moan moan moan. Nä nu är jag tramsig. Kanske ska till IKEA med Emms på onsdag.. Vågar inte berätta för Karlsson än, han kommer att bli galen på mig och spärra mitt konto. OK så elak är han inte.. Han är faktiskt snäll... när han sover.

Jag ska nog gå och lägga mig nu istället. Förstår inte hur jag ska stå ut med mitt tramsiga humör i två timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0