Skiiiiiiit

Ja, och det är fan milt sagt för jag är fan både förbannad, ledsen och förvirrad. Panik har jag också för den delen.

Jag studsade som en enorm, saftig köttbulle på rosa moln för ett par månader sen och nu känns det som om de där äckliga rosa molnen under mig bara försvann och jag störtade hjälplöst mot marken  och blev en mosad, tillplattad, smaklös biff istället.

"Shit, nu har hon blivit galen" tror ni säkert och klickar genast vidare till någon annans blogg, och saken är den, att det stämmer ta mig fan, för nu har det jävlar i mig varslats på företaget där jag fick fast tjänst för en månad sen.

För er som är nyfikna så gå kan ni ju gå in här.. på så sätt kan ni ju tycka ännu mer synd om mig för det är FAN SYND OM ALLA SOM BLIR AV MED SINA JOBB!!!

Äckliga jävla lågkonjunktur!


Bild: Smålandsposten

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej detta är ju fan inte kul. Jag vet skitmånga som blivit varslade... det kommer bli pannkaka av alltihop, vad ska alla arbetslösa göra sen när ALLA ska ha jobb? ... huahua....

2008-10-26 @ 20:42:30
URL: http://www.hos-emen.se
Postat av: Mami

Just nu går många igenom en svår period när många blir varslade men det gäller att inte tappa hoppet på att hitta och söka jobb.

kram

2008-10-26 @ 22:59:46
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad tråkigt att höra! Jag ska snart söka jobb, tyvärr känns det rätt så hopplöst just nu.

Kram Sandra

2008-10-27 @ 20:10:06
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Z-R

Vad tråkigt att höra hoppas att du snart hittar något nytt...

2008-10-27 @ 22:36:42
URL: http://hemoinredning.blogg.se/
Postat av: Jullan

Hej Claudia!

Va tråkigt att höra och läsa, jag hoppas att du hittar något annat ställe att jobba på. Eller så får väl Karlsson helt enkelt ta dubbla jobb så du kan gå hemma och bara syssla med inredning.. ;)

Stor kram!

2008-11-02 @ 17:26:26
URL: http://julllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0