Ledig

I helgen har det varit ett himla stohej!!

I fredags åkte vi upp till Göteborg. Jag träffade min barndomsvän som bor däruppe numera och vi var på Liseberg! Tips: Ska ni till Liseberg. Gå en vardag.. bara 5 minuters kö till alla karuseller. Vissa behövde vi inte ens köa till!
Sen åkte vi en runda till min moster där hälften av släkten hade samlats för att mysa.
Vi sov över hos en kompis som bor mitt i stan i en stor lägenhet med högt i tak, vackert.

På lördagen gjorde vi oss iordning för bröllop, då min morbror och hans fru gifte sig. Jättevackert, roligt, mycket dans, mycket mat. Helt enkelt en jätterolig kväll!!

På söndagen (igår) firade jag och Karlsson 6 år tillsammans. Vi åkte förbi Halmstad på hemvägen där vi körde vilse =D
Sen åt vi på grekisk restaurang, kom hem, duschade, myste ner oss i soffan och åt glass, gjorde eld i öppna spisen och bara myyyyyste!!

Idag tog vi ledigt från jobbet. Rätt skönt faktiskt när man har haft en hektisk helg. Då får man en dag att "vila" ut på också. Så jag har tagit mig i kragen och städat ur alla väggskåpen i köket. Det tar ju inte så lång tid men FYYY vad tråkigt det är!! Så därför tar jag och sparar underskåpen till en annan dag.


Storstädning i köksskåpen


Nya växter som Karlssons mami kom med igår. Fin färgklick i köket!

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Grattis i efterskott på eran 6-årsdag! Kram Sandra

2008-09-08 @ 20:16:37
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Maria

Åh najj... jag måste ta tag i mitt kök med... buhu

2008-09-10 @ 19:30:57
URL: http://www.hos-emen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0