Gaaaaaahh!!!

TV-serier.. De har aldrig varit min grej riktigt.. kollade mycket på dem innan men slutade..

Nu när jag är arbetslös började jag fundera på varför jag inte tittar på serier längre.. Nu när jag har all tid i världen kan jag ju passa på liksom..

Så jag fixade hela första säsongen av Heroes, som en vän till mig rekommenderat och började titta på den för några dagar sedan...

Vilket gjorde mig påmind om varför jag slutade titta på serier.. hur ska jag beskriva det??

Föreställ dig att du har sex.. det är jätteskönt och du känner att du är på väg att komma.. precis när du tror att du ska komma.. så slutar din partner att tillfredställa.. bara sådär.. Du blir frustrerad.. Din partner sätter igång igen.. Han/hon retas och får dig att NÄSTAN komma igen... men du kommer aldrig.. Du blir aldrig helt tillfredställd..

SÅ är serier för mig!!! GAAAAHHH!!!
Och nu är det för sent.. nu är jag fast... igen... hatar det..


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

HAHA, då förstår jag verkligen att du inte är så intresserad utav serier. ;)

2009-10-20 @ 12:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0