Elmia bilmässan i Jönköping 6 april

Idag var vi på bilmässan i Jönköping!
Där fanns en massa godis att titta på! Hur mycket stylade bilar som helst, som taget ur The fast and the furious.
Det var hög ljudvolym i A-hallen då det ställdes ut billjud också. Jag testade att sticka in huvudet i en av bilarna som "visade" billjud. (självklart höll jag för öronen annars hade jag haft Tinitus nu). Basen var så stark att jag nästan blev åksjuk och det kändes som om frukosten var på väg upp!
Här kommer mina favoriter!


Volvo C30, inte snyggast stylad men en av mina personliga favoriter
image15

Audi S4 lackad i vit pärlemor, en riktig ögonsten!! Min absoluta favorit! VILL HA!
image16
Volvo C70, som jag alltid gillat, här i en skiftande babyblå lack. För att inte tala om fälgarna!
image18

Min älskling har hittat en.. ehh ganska stor aluminiumfälg! Jag tror den var 30 tum och kostade ehh... bara 195.000 kr för 4 stycken!!
image19
Här följer lite miniatyrbilder som jag tycker är värda att titta på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0