Vardagsrummet är snart klart!

Nu har jag sytt gardinerna av limegrönt linnetyg som jag köpte på Åhléns. Jag har även sytt 6 kuddfodral i Limegrönt, vitt och ljusbeigegrönt =p
Om det lönade sig att sy själv har jag ännu inte räknat ut, jag är ganska säker på att det lönar sig...men det kommer!

Det som nu fattas i vardagsrummet är takbelysning, tavlor, och någon slags förvaring vid väggen som inte syns på bild. Jag ska även köpa korgar som jag kan lägga filmerna i. Någon som har tips på vart jag kan köpa? de ska passa i lack-bokhyllan från IKEA. Korgen får inte vara större än 24 cm hög och 35x40 cm bred/djup



Det kommer en bättre bild på rummet, taget på kvällstid

image9



Kuddfodralen är hemmagjorda | söta värmeljus i form av en lotusblomma | färgsprakande tulpaner!

image8

Kommentarer
Postat av: Felixkajsa

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-07-08 @ 10:42:36
URL: http://felixkajsa.blogspot.com
Postat av: linnea

Åh vilken underbar blogg jag hittat, precis samma inredningssmak som jag själv har! Dock är man ju fattig halvarbetslös så då kan man inte alltid förverkliga alla inredningsidéer, men titta kan man ju! Kul att vi har exakt likadana färger i vardagsrummet också:)

2011-12-02 @ 13:42:19
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0